Logo firmowe

Twoje logo jest twarzą Twojej marki – tzn. że niejako odpowiada za pierwsze wrażenie, jakie klient zdobędzie w odniesieniu do Twojego biznesu.

Pierwsze wrażenie jest najważniejsze, dlatego logo powinno być unikalne, i łatwo zapadać w pamięć. Odbiorca powinien być w stanie bez problemu odczytać jego przekaz i skojarzyć z konkretną firmą/marką. Ponadto logotyp powinien być łatwy do zaadaptowania, tzn. dać się skalować i być czytelny w każdym rozmiarze, dobrze wyglądać w kolorze, jak i w wersji czarno-białej. I przede wszystkim: powinien Ci się podobać i odzwierciedlać ducha Twojej firmy/marki. Jeśli nie masz pomysłu, jak taki logotyp zaprojektować, zwróć się do nas, a my Ci w tym pomożemy.

Wykonujemy kilka propozycji (ok. 6-8), z pośród których klient wybiera to, które najbardziej mu odpowiada i na nie nanosimy uwagi i poprawki.

cena – 100zł netto