Obsługa konta eBay

Czy wiesz, że 78% kupujących korzysta z Internetu, aby robić zakupy? Aż 55% z nich dokonuje zakupów online przynajmniej raz w miesiącu.
Sprzedaż internetowa w Europie ciągle się rozwija. Najbardziej atrakcyjne z tego punktu widzenia są rynki zbytu w Niemczech i Anglii.
Obroty ze sprzedaży online w samych tylko Niemczech to ponad 36 mld funtów brytyjskich, podczas gdy w Anglii jest to blisko 45 mld funtów rocznie.

Badacze zauważają zwiększone zainteresowanie klientów zakupami w Sieci. Skąd się wziął ten trend? Istnieje wiele powodów, z których najważniejsze prezentujemy poniżej.

Kupując online klient
– oszczędza czas: nie jest ograniczony godzinami otwarcia sklepu, może dokonywać zakupów o dowolnej porze dnia i nocy;
– ma większy wybór produktów;
– może porównywać ceny poszczególnych modeli u różnych sprzedawców i kupić przedmiot niejednokrotnie za niższą cenę niż w sklepie tradycyjnym;
– jest w stanie płacić przy użyciu różnych środków płatności, a więc nie tylko gotówką czy kartą, jak to ma zazwyczaj miejsce w sklepie stacjonarnym;
– może dokonywać zakupów dyskretnie i np. w ten sposób uniknąć ciekawskich spojrzeń w sklepie lub zrobić komuś niespodziankę prezentem;
– może skontaktować się ze sprzedającym, aby ten mu doradził w wyborze towaru np. poprzez czat online;
– często ma możliwość skorzystać z darmowych lub promocyjnych kosztów przesyłki;
– może bez większego problemu towar wymienić lub zwrócić.

Dlaczego, więc nie wykorzystać tego potencjacłu i nie rozpocząć sprzedaży na międzynarodowych portalach sprzedażowych, do których należy m.in. eBay (ponad 155 milionów aktywnych użytkowników)?

Nasza firma oferuje profesjonalną obsługę Państwa konta aukcyjnego eBay
Przeprowadzimy dla Państwa proces zakładania i konfiguracji konta, a w tym

1. zapoznanie z firmą, jej produktami oraz konkurencją na rynku
2. opracowanie strategii sprzedażowej
3. aktywne prowadzenie sprzedaży, a w tym:
a) przygotowywanie/tłumaczenie treści
b) obróbka dostarczonych zdjęć
c) wystawianie kompletnych aukcji
d) monitorowanie sprzedaży
e) przygotowywanie listy sprzedanych produktów
f) kontakt mailowy i telefoniczny z klientami
g) rozwiązywanie ewentualnych sporów oraz problemów posprzedażowych
h) wystawianie komentarzy
i) promowanie sprzedawanych produktów
4. raporty z postępów w pracy i sprzedaży
5. obsługa techniczna

koszt obsługi – wycena indywidualna